החורף שלי

זהב,תחרה,והרבה נצנצים זו אני. אחרת למה הלכתי ללמוד ריקודי בטן אם לא בשביל הבגדים מרובי הזהב ?! ואיזה כיף החורף הזה אוכל ללבוש את זה ברחוב. באירועים אתפרע על הכי בארוק (סגנון מהמאה ה-17 של בדים עשירים עם הרבה זהב) .     וביום יום אנסה לעדן את עצמי. אני מאוד אוהבת את השילוב של העושר הנ”ל עם הפנקיסטי/גותי  הם מאוד שונים  (רוך מול חזק, נשי מול בועט, החלש מול החזק, הנסיכה מול הערפד)בעת ובעונה אחת אני מצליחה להגשים את הילדה שבי שרוצה להיות הנסיכה ואת הנערה המרדנית שבי, הבועטת בכל כללי הלבוש!!

הבארוק של המצרים

השיער האסוף למראה שמרני-מכירות את הספוג?

איפור גותי-הרבה שחור עם אודם אדום יתאים לערב

כך הלכתי לחינה של גיסי וגיסתי (החדשה) שנשאו בשעה טובה ביום שלישי 6.11.12

ועוד אופציה ללבישת השמלה. פחות מחייב. יותר יומיומי…

טי שרט ותיק על הצד ואת כבר לא נסיכה!!!

השיער שלי בלאגן (אסוף אחר כך פזור…) והוא מורד!

לפני שאכתוב מהיכן וכמה עלה כל דבר. אני חייבת תודה ע-נ-קי-ת לאילנה קידר הצלמת שעשתה למעלה מ-180 תמונות. שממש היה קשה להחליט מה יעלה. וממש כיף להיות איתה. בעלת רעיונות מצויינים,מבינה ענין בשניות,צוחקת שמחה ואשת שיחה. אז לכל המעוניין לדעת…..

אילנה נעים קדר צלמת ילדים משפחות אנשים וטבע,אוהההבת יד שניה בגדים מיוחדים ללבוש ולצלם.

שמלת תחרה עם עלים צהובים – אירה SECANT LOVE חנות יד שניה בפרדס חנה (כ-100 ש”ח) שרשרת -bebe אווטלט לוס אנגלס כ-25$, נעליים-שוק לוס אנגלס (עיר תחתית) 15$                                                       צמיד-דרום ת”א 20 ש”ח

טישרט – שוק הכרמל (ישן),  גקט גינס H&M (ישן) ,  תיק- דרום ת”א אלמבי כ-70 ש”ח                                                                                                 נעליים-ZARA  (עונה קודמת)                                                                                                         שמלת תחרה עם עלים צהובים – אירה SECANT LOVE חנות יד שניה בפרדס חנה (כ-100 ש”ח)

9 thoughts on “החורף שלי

  1. ליאורה, נכון שאני קצת משוחדת אבל את פשוט הורסת….יפה ונועזת , נראה לי שאת מגשימה חלומות שרבות מאיתנו לא מסוגלות….אין על השילוב ,והפרה מנצחת…..אוהבת
    אילנה

Leave a Reply

