הרבה צבעים…בקטנה!

אני מאוד אוהבת צבעים, אם תראו אותי בשחור זה בגלל ש”לא בא לי על עצמי,היום”. כשאנחנו לובשות שחור….כולנו נראות אותו דבר. אף אחד לא רואה את ההבדל בין שמלה שחורה אחת לשמלה שחורה שנייה. אבל צבעים יוצרים את השוני והיחודיות!

לדעתי בנות. שלובשות שחור על מנת שיטשטש,יסתיר…את ה”משמנים” דווקא מדגישים את העובדה כי אנו שמנות (וזה מפריע לנו). אסביר: כשאת לובשת צבעוני, את נראית שמחה ופורחת ומסתכלים על הבגד המעניין ולא על ה”משמנים” ולעומת זאת כשאת בשחור…מסתכלים על הגוף,כי שחור זה שחור.           את הצבעוניות שאני מאוד אוהבת, אני מיישמת גם על הציפורניים. אשר גונבות את ההצגה…אולי זה ילדותי ולא ממש קלאסי אבל אני נהנית לראות ציפורניים צבעוניות. ואת שלי מעדיפה עם הומור.

היום-אני חיפושיות!! הצדעה לביטל’ס

אוהבת את לונדון. מחווה לאולמפידה

שחור-לבן (פרה) התאים לכל הבגדים

פקמן – קצת ילדותי אבל משעשע!!

האולסאטר שלי על עקבים-כמובן! כמובן!

מחווה לתחילת הקייץ – התחדשתי באבטיח

שרה אלופה בפרחים-זו החתימה שלה

בחופש, הבנות שלי באות איתי לשרה ,ומבקשות לעשות לק

וזאת התוצאה של רותם בת ה-7

ועמית בת ה-10…ואולי התבלבתי בינהן?

ובפעם הבאה שאני אצל שרה….כנראה אכתוב את שמי על הציפורניים

(L  I  O  R  A              D  A  H  A  N       (5/5

7 thoughts on “הרבה צבעים…בקטנה!

  1. ממש כך ! בכל פעם שפגשתי אותך התלהבתי מהלק הצבעוני והאומנותי שישלך על הצפרניים !!!

  2. Pingback: הרבה צבעים…בקטנה! | LioraOnHeels

  3. מהממת ומהממות כל הדוג’ על הציפורניים, כל הצבעים השמחים וזה פתאום הזכיר לי שהיתה תקופה (מזמן…..) ששמתי עגיל בציפורן…וזה היה מגניב 🙂

Leave a Reply

