שלג זה יפה….בסרטים

טקס פרסי האוסקר יתקיים השנה בתאריך 24 לפברואר, בין המועמדים השנה לתלבושות הטובות ביותר הם הסרטים: אנה קרינינה, שלגיה והציד ומראה מראה. תקופה בהם נשים לבשו מחוכים, שמלות מנופחות, כמעט ואי אפשר לזוז  (הן רוב הזמן ישבו) הרבה תחרה,פרווה, כתרים על הראש, ריבוי תכשיטים,יהלומים,אבנים והכל כל כך רומנטי. זה לא שאני בעד לחזור לתקופה הזו….אבל יש בי חלק שמאוד אוהב את הרומנטיקה הזו בבגדים, את השפע והמוחצנות של התכשיטים….זו הסיבה שכולנו אוהבות את פורים -לא?(כמעט כולנו היינו מלכות ונסיכות…של הפרחים,של הלילה,רקדניות,שלגיה,פיה ועוד) וכולנו רוצות שמלת כלה ,שנראה בה כנסיכה . אם תשאלו את בנותי ,הן יודעות כבר עכשיו עם איזו שמלה תתחתנה…ולגבי החתן…הוא לא ממש חשוב להן. ופתאום……יורד בירושלים שלג שמעורר בי אסוציאציות כל כך חזקות עם הלבוש הזה…שמלות,מחוכים,פרווה,ריבוי תכשיטים,בגדים לבנים…והחלטתי לשלב בבגדים את הצד הרומנטי עם הצד הילדותי שבי (טייץ, חותלות,פונפונים) בכל זאת אני צריכה להשתולל עם הילדים. (אחרת למה אני צריכה לקחת את הילדים….אם לא בשביל להיות ילדה בעצמי- בכלל אני חושבת שילדים זה תירוץ לעשות שטויות, להרשות להם להבריז מבית ספר, ללכת לסרטים של ילדים, וכמובן דיסני!!!!) ואחרי שלבשתי רומנטי-ילדותי הגעתי לכמה מסקנות.  והמסקנות הן : 1. מזל שבאתי עם עקבים גבוהים פלטפורמה…המגפיים של ילדיי נרטבו ונאלצתי לקנות להם עוד גרביים. 2. שלג מאוד יפה בסרטים אבל מתלכלך מהר ונעשה בוץ-בעיה עם בגדים לבנים. 3. רציתי להיות יחודית עם הכובע שלי….אבל כולם היו עם כובעים משוגעים (כל הכבוד!!!) 4. כפפות מבד – לא פרקטי בשלג,שהופך למים…והידיים קופאות.

אנה קרינינה - כובע פרווה,שיער אסוף...מראה רוסי

אנה קרינינה – כובע פרווה,שיער אסוף…מראה רוסי

פנים לצד

ניסיתי להיות קצת אנה קרנינה….כובע הפרווה (חנות מעצבים במתחם שוק הפשפשים)

מראה מראה

מתוך הסרט מראה מראה – השלג והשמלה הלבנה

הרבה לבן בשלג-טייץ,חולצת ספגטי ארוכה, חולצת גולף לבנה מעל.

הרבה לבן בשלג-טייץ,חולצת ספגטי ארוכה, חולצת גולף לבנה מעל.

שלגיה אפור לבן

מתוך הסרט שלגיה והציד-כמה תכשיטים, אפור (כסף) ושחור שולטים בשלג, והתסרוקת האסופה

ידיים משןלבות תקריב

הצאר הרוסי-כפפות עם פרווה, מעל טבעות. סיכות על דש הבגד ושרשרת חדשה מבלאגן נתניה

מתוך הסרט שלגיה ....ריבוי תכשיטים עם אבנים

מתוך הסרט שלגיה ….ריבוי תכשיטים עם אבנים

ידיים על הפנים

חייבת להשתולל עם הילדים...אז בסוף גם התלכלכתי

חייבת להשתולל עם הילדים…אז בסוף גם התלכלכתי

משתוללת

נעלי העקב הנוחות שלי+חותלות ופונפונים . והכי חשוב המעיל של bebe

נעלי העקב הנוחות שלי+חותלות ופונפונים . והכי חשוב המעיל של bebe

8 thoughts on “שלג זה יפה….בסרטים

  1. אני חושבת שזה מגניב ביותר השלג הזה. בפעם האחרונה הייתי עם שחור, מעיל שחור על כל הגוף, ואז לא התלכלכתי, אבל זה היה בחרמון……….האאוטפיט בכל זאת יפה, לבן זה נהדר !

  2. את נראית מקסים יקירה!
    האאוטפיט נהדר על רקע של השלג ואני בטוחה שהייתי מאוד מיוחדת למרות שכולם היו עם כובע …
    נשיקות מתוקה 🙂

    • את מקסימה. תודה על הפרגון. דיברתי היום עם עידית לגבי לצאת מהקופסה-טרמינל עיצוב לגבייך. היא שאלה על בלוגריות טובות שאני מכירה….והיפנתי אותה עליך. ועיכשו כתבה לי שדיברה אתך!!!

  3. ליאורה תמונות מדהימות!! וגם לא רק בסרטים השלג הוא יפה ואת הוכחה חותכת:)
    בני:)

Leave a Reply

