תיק ניו-וינטאג שאירה יצרה

וינטאג’ ויש לכם בגד עם אישיות. החנויות השוות שלי.

כל מי שמכיר אותי יודע שאני אוהבת  בגדים ויותר מזה מיוחדים ויותר מזה במחיר שווה. במילים אחרות אני אוהבת בגדי יד שנייה בכלל ובגדי וינטג’ בפרט. אז אעשה קצת סדר בבלגן. וינטג’ אלה בגדי יד שנייה שקיימים לפחות 25 שנה. (בדרך כלל משנות ה-20 ועד שנות ה-90) הבגד חייב להיות שמור ובאיכות טובה. פרטי וינטג’ יקרים יותר מפרטי יד שנייה בגלל ייחודם  ובדומה ליין שמשתבח עם הזמן-מכאן שמם. בדרך כלל הם עוצבו ע”י מעצבים מפורסמים. ניו-וינטג’ הנו פריט ישן ששופץ או עוצב מחדש לפרט אחר. רטרו-בגד חדש שעוצב בהשראת אופנת העבר. למה חשוב לי להכיר את התחום הזה של יד שנייה ווינטג’? 1. מחזור-לכל אוהבי הירוק 2. זול יותר 3. ייחודי-רק לי יש. לא קורה לי שאני הולכת ברחוב ורואה את הפריט על משהי אחרת. 4. כי זה מאוד טרנדי.(כל הפאשניסטיות והידוענים עושים זאת). בהמשך הרשומה הכיר לכן 2 חנויות שאני מאוהבת בהן קשות.

לידי גאגא שמלת וינטאג

ידוענים לובשים: לידי גאגא שמלת וינטג’

קרן מור שכמיה וינטאג

קרן מור שכמיה וינטאג

קוקו רושה

קוקו רושה-בחליפת וינטאג’

קארי ברדשאו שמלת וינטאג

קארי ברדשאו שמלת וינטאג

אפרת גוש עם תיק של תאודורה

אפרת גוש עם תיק של תאודורה

רטרו-חליפה של לואי ויטון היום

רטרו-חליפה של לואי ויטון היום

רטרו-חליפות של סטלה מקרטני לקיץ 2013

רטרו-חליפות של סטלה מקרטני לקיץ 2013

רטרו-עיצמובים לקיץ 2013 בתצוגת האופנה של איב סאן לורן (שנות ה-70 השראה)

רטרו-עיצמובים לקיץ 2013 בתצוגת האופנה של איב סאן לורן (שנות ה-70 השראה)

ועכשיו, לדובדבן שבקצפת….שתי חנויות שאני מאוהבת בהן קשות (לא אנקוב בסכומים שאני משאירה במקום…בכל חודש)

Niva Home-boutique זה דף הפייסבוק

כשנכנסתי לבית בוטיק של ניבה הרגשתי כי נכנסתי לסוהו בניו-יורק, לחנות קטנה ומטריפה,צבעונית וייחודית, המוזיקה ברקע משנות ה-30, מזמינה אותך לרקוד צ’רלסטון. השמלות,המעילים,הג’קטים והתכשיטים המרהיבים נאספים ע”י ניבה בנסיעותיה לניו-יורק. היא מביאה למקום וינט’ג משנות ה-20 ועד שנות ה-80. וגם תכשיטים ממעצבי רטרו מניו-יורק. כל פריט מספר סיפור, בכל בגד שלבשתי  או תיק שהחזקתי או כובע שחבשתי או תכשיט שענדתי הרגשתי משהי אחרת מעולם אחר. המקום מאוד צבעוני אין כמעט שחור. הרבה פייטים,תחרה, צבעים מאוד דומיננטיים. ניבה סיפרה לי כי אחרי 20 שנות עיסוק במקצוע שלה, החליטה לפרוש ולעשות מה שתמיד אהבה,לפתוח את המקום ולהביא פריטים מיוחדים מאוד, בזכות הקשרים שלה בניו-יורק . היא אוהבת את הנסיעות לניו-יורק,את החיפוש אחר הפריטים,את המכירה האישית והקשרים שיוצרת עם הלקוחות. טווח המחירים נע בין 350-2500 ש”ח לשמלות . היקרות הנן שמלות ערב אשר ניתן להשתמש בהם לאירוע, להחזיר ולקבל 1/2 כסף בחזרה ממחיר המכירה החוזרת. כנ”ל שמלות כלה. התכשיטים נעים בין 150-500 ש”ח אך לא תמצאו אצל ניבה מכנסיים. בין לקוחותיה נשים מפורסמות והבגדים נלקחים גם להפקות אופנה אבל לדעתי ,כל אחת שרוצה פריטים ממש שווים ולמשוך תשומת לב. כל אחת שאוהבת שאומרים לה WOW כדי שעיכשו…תצא לאבן יהודה (לא לשכוח לצלצל לפני).

כל כך צבעוני, מתאים לכל אירוע נוצץ ...אז תזמינו אותי לאירועים,בבקשה.

כל כך צבעוני, מתאים לכל אירוע נוצץ …אז תזמינו אותי לאירועים,בבקשה.

חבל שאני לא יכולה להעביר את המרקם של הקטיפה הכבדה בעלת העיטורים דרך התמונה. תסתכלו איזה תכשיט מעלף

חבל שאני לא יכולה להעביר את המרקם של הקטיפה הכבדה בעלת העיטורים דרך התמונה. תסתכלו איזה תכשיט מעלף

לדעתי אין צורך להוסיף מילה חוץ מהתפעלות ממראה השמלה,התיק והעגילים.

לדעתי אין צורך להוסיף מילה חוץ מהתפעלות ממראה השמלה,התיק והעגילים.

והתחדשתי בזקט שאנלי במחיר 450 ש"ח וזוג עגילים קלאסיות שנדליר במחיר 250 ש"ח

והתחדשתי בזקט שאנלי במחיר 450 ש”ח וזוג עגילים קלאסיות שנדליר במחיר 250 ש”ח

Second Love בוטיק יד שניה,זה דף הפייסבוק והכתובת.

כל שבוע אני מבקרת בחנות של אירה המדהימה,במקום יש לה פריטי יד שניה אבל אפשר למצוא גם וינטאג. אירה מביאה רק פריטים מאוד מיוחדים,שבוחרת בקפידה והטעם שלה משובח. אירה מספרת לי כי מגיל 16 אהבה דברים מיוחדים,שוק הפשפשים, ולא התלבשה כמו כולן. היא כל הזמן אספה ואספה עד שהרגישה שיש לה מתחת לאף-חנות. במקום יש לה מכונת תפירה והיא יוצרת ניו-וינטג’, (יוצרת מחולצה תיק, מחברת בין בגדים ועוד) היא מומחית במחזור. אני יכולה להעיד כי נתתי לה בגדים שלי שתהפוך משמלות לחצאיות…שתצר,תשנה ותתאים לי. אירה למדה בשנקר עיצוב אופנה ויודעת לעשות את השילובים הכי נכונים. ואם לקוחה חפצה בבגד שגדול אליה אירה מיד תיצור בגד שמתאים למבנה גופה של הלקוחה. טווח המחירים נע בין 10ש”ח-400ש”ח (אפשר לראות ברשומות הקודמות שלי בגדים שקניתי מאירה, ביניהם חולצה ב-10 ש”ח וינטאג משנות ה-70)

תיק ניו-וינטאג שאירה יצרה

תיק ניו-וינטאג שאירה יצרה

היה לאירה קר אז היא תפרה את הצעיף ועשתה מקום לידיים הקרות

היה לאירה קר אז היא תפרה את הצעיף ועשתה מקום לידיים הקרות

התחדשתי בגקט הוינטג הזה משנות ה-80 של מעצבת איטלקיה

התחדשתי בגקט הוינטג הזה משנות ה-80 של מעצבת איטלקיה

שמלה משנות ה-60 שהתחדשתי במחיר 70 ש"ח

שמלה משנות ה-60 שהתחדשתי במחיר 70 ש”ח

שמלה דומה בצילום משנות ה-60

שמלה דומה בצילום משנות ה-60

מרגישה כמו בפרסומת ל"אמה" ניקוי כלים. תמיד מרגישה משהי אחרת בבגדים הללו וזה נותן לי לגיטימציה להשתגע (קצת)

מרגישה כמו בפרסומת ל”אמה” ניקוי כלים. תמיד מרגישה משהי אחרת בבגדים הללו וזה נותן לי לגיטימציה להשתגע (קצת)

10 thoughts on “וינטאג’ ויש לכם בגד עם אישיות. החנויות השוות שלי.

    • היי דינה
      ניבה באבן יהודה תתקשרי אליה 052-6509970 ושל אירה 052-6509600אפשר להיכנס לדף הפייסבוק שלהן ולראות. ועכשו ראיתי כמה מספרי הטלפון דומים 🙂 שמחה ששאלת. יום טוב!!!

  1. מהמם. תודה על האינפורמציה אני הולכת לבדוק את החניות הם נשמעות נהדרות! תודה

  2. וכמובן יש עוד הרבה חנויות יד שניה ווינטאג’ מדהימות בכל הארץ.
    מבקשת להמליץ לכן גם על החנות שלנו “שתיים -וינטאג’ שיק”
    שנמצאת בחיפה בלב שכונת נוה שאנן .
    החנות מציעה פרטי וינטאג מכל העולם ופרטי יד שניה עדכניים אך מיוחדים.
    שווה ביקור
    הגליל 43 חיפה
    טל 0772008494

  3. היי לכולן,
    אם להמליץ על חנות וינטאג אז אני מרשה לעצמי להמליץ על חנות מפתיעה שגיליתי היום במקרה בראשון לציון.
    זה ישמע פלצני אבל אותי בכלל הפתיעה העובדה שיש חנות מהסוג הזה בראשל״צ.
    בכל מקרה, הם מוכרים שם בגדי וינטאג׳ ונעלים מפריס.
    המחירים שם נמוכים בטירוף.
    ראיתי נעלים במצב ממש חדש שעולות בערך כ-1200 ש״ח והם ביקשו על זה רק 90 ש״ח. לא ברור לי מה הם מרווחים שם אבל זה ממש לא אכפת לי 🙂
    אני לא מומחית אבל לחלוטין זיהיתי ששם מותגים מוכרים ויקרים מאוד.
    בכל מקרה, הם לא ממש מפרסמים את החנות והיא די נחבאת אל הכלים ובגלל שכל כך התלהבתי אמרתי לעצמי שאני חייבת לדווח עליה לכל מי שרוצה לשמוע.
    אני חושבת שלבעלת החנות קוראים סונדרה הטלפון שלה הוא 0506366290 וזה נמצא ברחוב רוטשילד 104 פינת מאפו בצמוד לבנצ׳י בראשון לציון.
    ומשום מה החנות פתוחה בשעות מאוד מוזרות ומועטות.
    היום הייתי שם בבוקר והיא היתה פתוחה ובערב כבר לא.
    בבקשה 🙂
    ביי
    דנית

Leave a Reply

