סוף עונה-איך לקנות חכם

סוף עונה….מי לא מחכה לדבר המרגש הזה? 50% הנחה ומעלה זו מבחינתי סוף עונה (לא לפני כן). אבל איך אדע מה לקנות,שיתאים לי גם בעונה הבאה?  קודם כל אני לומדת את המגמות לעונה הבאה ואז בודקת את הארון שלי ורואה מה יש לי ,כמו ספירת מלאי קטנה. אחרי שגיליתי מה יש בארון,שיתאים גם לעונה הבאה מבחינת צבעים,גזרות,סוג הבד,הדפסים אני רושמת לעצמי מה חסר או מה יתאים לפריטים הקיימים. לדוגמה  אם יש לי חולצה מכופתרת לבנה איזה מכנס וחצאית אני צריכה או אם יש לי שמלת תחרה שחורה איזו נעל אני צריכה על מנת שההופעה תתאים לעונה הבאה. אז אתחיל במגמות האופנה לעונה הבאה:

הדבר הבולט ביותר בעונה הבאה זה הצבע. יותר נכון חוסר צבע. הרבה שחור ולבן מימין לשמאל:דולצ'ה אנד גאבנה,שאנל ולואי ויטון

הדבר הבולט ביותר בעונה הבאה זה הצבע. יותר נכון חוסר צבע. הרבה שחור ולבן
מימין לשמאל:דולצ’ה אנד גאבנה,שאנל ולואי ויטון

קולז-רומנטי,פנינים,פרחים,גזרה עם מותן

מראה רומנטי-הדפסי פרחים,גזרות מדגישות נשיות מותן חצאיות מתרחבות,פנינים על הבגד
מימין לשמאל-ולנטינו,קאנזו ושאנל

קולז-חליפות

חליפה-בכל צורה יצירת סט,חליפה.חצאית ,מכנס ארוך או קצר עם חלק עליון תואם לסט.
מימין לשמאל:לואי ויטון,אלכסנדר מקווין ודולצ’ה אנד גאבנה

קולז-הדגשת כתפיים

הדגשת כתפיים
מימין לשמאל: שאנל,אלכסנדר מקווין,ולנטינו

קולז-חצאית גבוהה,הדגשת מותן

חצאית גבוהה, הדגשת מותן, לפעמים בשמלות הדגשת מותן גבוהה.
מימין לשמאל:ברברי,אלכסנדר מקווין ודולצ’ה אנד גאבנה

קולז-שקוף,תחרה,קטיפה,עור

משחקי שקיפות ואטימות .
בדים מסוג תחרה,קטיפה ועור.
ימין לשמאל-סקאדה,לואי ויטון וולנטינו

אז מה היה לנו: צבע שחור-לבן בכל הצורות (חלק,הדפסי פרחים,פסים,גאומטרי) בצורה שקצת מזכירה סרטי חלל אבל גם דברים ברוח רומנטית (פרחים,פנינים,גזרות נשיות) החליפות למינהם מככבות, לא לשכוח כתפיים מודגשות בצורות מעניינות וגזרות גבוהות למכנסיים והחצאיות. עכשיו בודקים בארון לפי הרשימה הבאה: שהיא רשימה מאוד בסיסית ולכן תתאים כמעט לכולן.

מעיל שחור/לבן+חצאית שמתאימה (למבנה גופי) +חולצה לבנה מכופתרת+שמלה שחורה(שמתאימה למבנה גופי)+חליפה מעניינת+פריט אחד מתחרה שחורה+חולצה עם הדפס לבן ושחור (פסים,פרחים,גאומטרי) או שמלה כזו.

מה יש לי? -אני מסמנת וי.

מה אין לי? יאללה ביי אני הולכת לקנות בסוף עונה.

2 thoughts on “סוף עונה-איך לקנות חכם

Leave a Reply

