אורזת מזוודה לברצלונה

מחר בבוקר אני טסה לברצלונה. המטרה שלי כל יום לפרסם רשומה על הפעילות היומית – מקווה לעמוד במשימה.

לפני שאני מסבירה איך אני אורזת מזוודה אני חייבת להבהיר מספר דברים. רוב הזמן אני במקומות מחוממים: קניונים,חנויות,בית מלון,בית קפה,מסעדה. ואני מודדת מלא בגדים. כמו כן, בחנויות מחממים מעבר לכל טמפרטורה רצויה. וכשמודדים בגדים והרבה, נעשה ממש חם! אבל שופינג ומדידות, זה הספורט האהוב אלי. אז איך אני אורזת מזוודה? דבר ראשון,אני מכינה לעצמי רשימה של מספר הימים שאני נוסעת ,כולל ימי הטיסות הלוך ושוב (במקרה הזה 7 ימים ששווים ל-7 סטים של לבוש+1 לערב מיוחד) מוצאת באינטרנט את האינפורמציה על מזג אויר(במקרה הזה בין 7-18 מעלות). ואז…. הנעליים  הפריט החשוב ביותר – הכי נוחות לי,נעליים שאוכל להסתובב איתן שעות, ושיתאימו להרבה סטים של בגדים ושארגיש בהם אופנתית (בחיים לא הלכתי עם נעלי ספורט ברחובות של ניו-יורק,פריז,לונדון וכל מקום של ציווליזציה אורבנית, זה לא טיול במדבר או בנחל) במקרה הזה בחרתי בשני זוגות בסגנון גפרי קמבל

018

לפי הנעליים אני בוחרת את סגנון לבוש, לדוגמא: נעלי סירה ורודות יותר מתאימות לשמלות רומנטיות או נעלי סירה שחורות יתאימו לחליפת עסקים קלאסית אבל נעליים של ג’פרי קמבל הם דרמטיות, ואני משתמשת בהם בסגנון רוקסטי קצת כבד ובאדומות במראה יותר רומנטי אבל עדין בועט,ולכן הבגדים יהיו בהתאם.

ועכשיו, אני חושבת אלו מעילים יתאימו, המעילים צריכים להיות מספיק חמים, נוחים ללבישה והורדה וסחיבה (הרי אני יוצאת לשופינג ואני מתלבשת ומתפשטת רוב הזמן) וגם להתאים לנעליים ולכמה שיותר בגדים. בצבעים ובסגנון הלבוש. ולכן בחרתי במעיל ורוד של bebe שמתאים לשמלות וחצאיות ומעיל וינטאג’ מהחנות אהבה לשניה ברחוב קינג’ גורג’ בת”א, בסגנון גובלן-קטיפה שמתאים לסגנון בועט ומכניס קצת צבע לבגדים השחורים,רוקסטים שבחרתי.

020

ועכשיו מתחילים בבחירת הבגדים, לפי הנעליים והמעילים. אז מה בחרתי: לא מגלה….מזמינה אתכן לעקוב אחרי המסע בברצלונה ולראות מה אלבש! כל יום עדכונים שוטפים מהשטח, כולל הבגד שלבשתי והדברים שרכשתי. כאשר אני בוחרת את סט הבגדים,אני גם בוחרת את התכשיטים שיתאימו. בחורף בדרך כלל בלי צמידים (מי רואה אותם?) צעיפים תמיד מחממים אותי, שרשראות וטבעות. אני לוקחת סט נוסף שיתאים לארוחת ערב/יציאה בערב.

016

לפני…

022

הבגדים ארוזים

בנוסף אני לוקחת עוד מספר דברים:

  1. הלבשה תחתונה-תחתונים, חזיות נוחות (שחורה ולבנה) 2 מחטבים (שחור וצבע גוף-בדרך כלל כאלה שממש קל להוריד ולשים ולא מחטבים של אירועים שבקושי נושמים איתם!) תיק איפור עם איילינר,מסקרה סומק מברשת לסומק,מייק אפ,3-4 צלליות(בוחרת בחומים,סגולים וורודים),עיפרון שפתיים ו-2-3 אודמים (בוחרת לפי הבגדים שאני לובשת) דברים למקלחת: כמו קרם שיער,קרם פנים,דאודוארט,…וכמובן מסכה לפנים. אפילו כמה-גם פילינג וגם מזינה…משייפים לרגליים,אפשר ורצוי לעשות מניקור,אחרי יום של הליכה ויש לי זמן פנוי להתפנק בו. שמה בצד את הבגדים לטיסה. מוסיפה טרנינג ללילה. מוסיפה (למזוודה של דוד )תיק מתקפל ענק….לבגדים שאקנה ולמתנות לילדים. ותיק מתקפל שאשים בתיק שלי, לא נח להסתובב עם הרבה שקיות. עדיף תיק כתף גדול. ודבר אחרון…אוכל!!!
  2. 027

    מסיר איפור הטוב ביותר לדעתי הוא זה שמנערים שמן עם חומר ניקוי לא משנה החברה. צלליות של פופה מסקרה מייבלין וגם האודמים ל-24 שעות של מייבלין. והאיילינר של ג’ייד. מק אפ רבלון, קונסילר וקרם לחות של גרליין.

  3. 026

    הכי חשוב לי-קרם לשיער של קרין. אחר כך מסכות לפנים. ומניקור לרגליים. לא שוכחת קרם גוף עם מלאאאא לחות.

     

  4. 024

    במחברת רשמתי כל סט וסט – איזו חולצה עם איזו חצאית ומעיל ונעליים ושרשרת יוצרים הופעה

    021

    כל הרשימות שלי במחברת אחת. מה אלבש-הסטים, מה לקחת בתיק יד, מה לחפש לקנות, לאן אלך ואיפה אשוטט…הכל במחברת

    029

    עוד שיגעון שלי- אוכל. חייבת קפה וסוכרזית ותמרים ושקדים ושוקולד וטוסטעים…שחס וחלילה לא אמצא את האוכל שאני חייבת כקינוח לארוחה ועם הקפה,

Leave a comment