020

23.2.13 יום שבת-מי לא אוהב טיסות?

12 שעות from door to door. בשעה 11:30 התחלנו להתגלגל מהבית לשדה התעופה ובשעה 24:00 פתחתי את דלת החדר בבית המלון. אני אישית מתה על טיסות ולא מבינה למה אנשים בוכים ומקטרים …. מה רע בהתרגשות של הנסיעה לשדה, מה רע בעמידה בתור לבדיקה הביטחונית, לראות אנשים, להסתכל איך לבושים, להפשיט אותם ולהלביש אותם מחדש (רק במוח)…מה רע לחכות לטיסה כשאני בודקת את הפייסבוק, טוויטר או קוראת, מה רע לשבת במטוס עם רגליים למעלה, להנות מכיסא שעושה מס’ג, מדיילת שמביאה אוכל,שתייה ,שוקולדים והכי חשוב מגזינים של אופנה. אז אני שואלת-מה רע? נהנתי מכל רגע.

020

המראה בשעה 15:30. מה לבשתי לטיסה? טייץ שחור עם פסים דקים מ”סטודיו פשה”, חצאית מיני שחורה (רק כדי שלא יראו את הפולקה השמנמנות שלי) וחולצה שחורה מכופתרת מ”בוניטה” שניה

021

המראה באיחור למינכן יוצרת איחור בהגעה, אז בלופטנזה מינכן מגיע אדם לאסוף אותנו במונית, מעביר אותנו בדלתות נסתרות, דרך פקיד נסתר והופ אנחנו על המטוס בלי לעקב את הטיסה לברצלונה…ובחוץ אני מבחינה בשלג יורד ונהנית מכל רגע, של מחשבות ומנוחה.

029

ומה עושה בטיסות? מסתכלת במגזינים של אופנה. בודקת מה לובשים? מה בא לי? מה יהיו הטרנדים הבאים? וכותבת הגגיגים

026

חייבת עוד חליפות….התאהבתי בטרנד הזה!!!

028

איזו נעל מוזרה. מעניין לנסות אותה…רק בשביל הפאן, כי היא ממש לא נראית נוחה.

030

כותבת לעצמי בטיסה מה ישלים לי פריטים בארון, למשל איזו חצאית לקנות לגקט הכחול המחוייט או לשמלת איזה נעליים יתאימו….לפעמים אנשים חושבים,יש לך את זה… את בוחרת בגדים כל כך בקלות, אבל בנות..האמת, אני יכולה לשבת שעות ולתכנן מה יתאים עם מה…ואני אוהבת את זה.

036

איזו אמבטיה ידידותית…עוד שנייה נתיידד

034

מצאתי מראה, להצטלם על מנת לבדוק את ההופעה – טיפ של מאיה מילשטיין המרצה שלי בשנקר.

להתראות מחר….

2 thoughts on “23.2.13 יום שבת-מי לא אוהב טיסות?

  1. ליאורה !!! את כל כך מיוחדת !!! אוהבת לקרא את מה שאת כותבת .. תמיד את מחדשת לי דברים .. תהני לך !!!

Leave a Reply

