062

24.2.2013 יום א – ברצלונה תכירי ליאורה,ליאורה תכירי ברצלונה-נעים מאוד!

איזה כיף להתחיל את הבוקר, בהרגשה שאני כמעט קארי ברדשאו….יושבת מול חלון משקיף לברצלונה,עם כוס קפה ביחד (בלי סיגריה…להזכירכם נגמלתי לפני 8 חודשים,עדין קשה ברגעים שאני לא מורגלת אליהם,כגון טיול בחו”ל)עם הלפטופ שלי וכותבת בלוג אופנה. לא רע להיות רווקה, בלי להכין סנדוויצ’ים, בלי להשקים 5 ילדים, בלי לבדוק כל שנייה מה השעה והאם אני כבר צריכה  לעזוב הכל, ולהתחיל לבשל צהריים,לסדר מטבח,לקחת לחוגים,להחזיר מחברים,לקנות מחברת חשבון,לחתום על אישור יציאה לטיול,להפעיל מכונה,מיבש,לקפל,להפריד את הבנות שרבות וצורחות אחת על השנייה ושוב אוכל ושוב מדיח ושוב להזכיר מקלחות,לחפש גרביים וחולצת בית ספר…כי נגמר בארון ולא דיברתי על השיחות עם המתבגרים,בעיות עם החברים שלהם, שאני מרגישה שפגעו בי(ומוכנה לפוצץ את החבר הפוגע,אבל יודעת שמחר הם שוב החברים הכי טובים, אז לא כדאי לפוצץ) קיצור ממש נהנית אפילו שעוד לא יצאתי מהמלון והשעה 12:00.

012

חולצת פיזמה שנרכשה באפרודיטה (מי צריך נצנצים בשינה…אני אוהבת אותם מול המראה) ומעיל של bebe שזאת אחת הרכישות הכי מוצלחת שלי. מתאים למבנה הגוף שלי. למעלה צר ומדגיש את החלק הצר שלי ובחלק התחתון מתרחב וכך מטשטש ישבן וירכיים. יש למעיל הזה מפתח קדמי שלא מסתיים בקו שחותך לרוחב הגוף אלא בקו לאורך הגוף,שיוצר אשליית אורך ומתאים מאוד ללבישת שמלות וחצאיות מתחתיו,

תמונה גוף מלא

חצאית שכבות, אסמטרית, מבד טול שרכשתי ביד שניה אצל אירה,גרביון שחור ונעלי ג’פרי קמבל

020

תיק מ-tortoise milan ומשקפי שמש של הבת שלי, שהיא גם החברה שלי, אני מרגישה שהיא שכפול גנטי שלי ולכן אני סומכת על הטעם שלה, סומכת על השיפוט שלה ומתווכחת איתה כאילו מתווכחת עם עצמי….ומזל שיש לי אותה.

אוירה במילנו

נסעתי במטרו קו 3 לרחוב המדובר ביותר בברצלונה LA RAMBLA

לה רמבלה

במרכז הרחוב ציירים מציירים פורטרטים,בובות אדם עושות פנטומימה הרבה דוכני מזון,פרחים ואומנים….מזכיר מאוד מקומות אחרים באירופה (דבלין,ציריך ….ואפילו פריז) ואני נהנת מהאווירה אבל לא מהאוויר כי ממש קפוא. נראה שמש אבל קרררררר

אזור הנמל. מכוון שאני לא מדריך תיריים לא רוצה (ולא יודעת יותר מדי) לכתוב איך קוראים לכל פסל ומבנה....אז רק אם יהיו בקשות מיוחדות אעשה זאת

אזור הנמל. מכוון שאני לא מדריכת תירים לא רוצה (ולא יודעת יותר מדי) לכתוב איך קוראים לכל פסל ומבנה….אז רק אם יהיו בקשות מיוחדות אעשה זאת. אני חושבת שטוב מראה עיניים …..

רוקדים

באמצע הקניון נתקלתי בתופעה ….על במה עמדו נגנים ונגנו, חבורה של צעירים רקדה במעגל (נראו כמו אורה פרדס חנה) אבל בכל שאר הקניון אנשים יצרו מעגלים,שמו במרכז את החפצים שלהם,תיקים מעילים ורקדו (משהו שנראה כמו ריקודי עם) הם נתנו ידיים כאילו הם מכירים אחד את השני שנים , יצרו מעגל וכשהמוסיקה הפסיקה הם לקחו את הדברים שלהם והתפזרו.

062

Desigual מותג ספרדי שנולד בברצלונה בשנת 1984 ולא דומה לשום מותג אחר. יש משהו מתריס וחתרני בעיצוב הדגמים של המותג, בכל בגד אפשר למצוא אינספור שילובים, אם זה כפתורים צבעוניים, רקמות או הדפסים למרות עומס החומרים והצבעוניות האמיצה, הדגמים לא נראים מוגזמים או מתאמצים. גם הגזרות של הדגמים לא סטנדרטיות, לא תמצאו כאן גזרה סטנדרטית או בגד שלא עבר מניפולציה משמעותית ומרתקת. אפשר למצוא את הדף שלהם בפייסבוק והאתר שלהם: http://www.desigual.com
מחירים: 400-2,200 שקל

אז קניתי מעיל (שהוא קצת שמלה) ואלבש בפוסט הבא, כלומר מחר….וחייבת להודות אני ממש מתגעגעת לילדים!!!

Leave a Reply

