039

מה אני אוכלת בברצלונה

זה לא סוד גדול שיש לי בעיה עם אוכל, יותר נכון אני אוהבת לאכול,לזלול, “להרביץ” אוכל ואחר כך אני בבעיה…ועכשיו אני ממש בבעיה. נתתי לעצמי שנה לפרוץ את כל המחסומים ששמרו עלי כשעבדתי כדיאטנית, אכלתי מה שלא נגעתי שנים, כשהתירוץ הפסקתי להיות דיאטנית,הפסקתי לעשן אז יאללה חגיגות. אבל עכשיו אחרי שעליתי כל כך הרבה אני בבעיה. כי המשקל לא יורד….מספיק יום אחד של בלאגן עם האוכל וכל מה שירדתי במשך שבועיים עולה. אז מה עושים ….מתאמצים יותר!!! אז תראו מה אני אוכלת בברצלונה…ממש מעורר תאבון.

002

רסק עגבניות(כי אין ירקות רק זה) מעט גבינות קשות, טוסטעים (הבאתי מהבית חבילות….) לא נוגעת בקרואסונים,לחמים,חמאה,פירות טרופיים,יוגורטים מיוחדים ועוד…

016

ארוחת צהריים וארוחת ערב הן זהות. חבילת חסה מעורבב עם כרוב וגזר מהסופרמרקט שהלכתי אליו הבוקר. טוסטעים (3 פעמים ביום, נשמע כמו מרשם לתרופה) רוטב של WOLDER FARM אפשר למצוא בגן שמואל או  רעננה או להיכנס לאתר שלהם. מומלץ רוטב אלף האיים.
http://www.worldfood.co.il/?id=451 כל הרטבים עם 1 קלוריה לכף!!! מעט שקדים שאני אוכלת עם הסלט ותמר לקינוח. וכמובן,דיאט קולה. במשך היום עוד כמה שקדים 2 תמרים שוקולד מריר 4 קוביות עם קפה קפה וקפה! ו…מים!

סופרמרקט

אחרי ארוחת בוקר, יצאתי לחפש את הסופרמרקט השכונתי. תמיד בחו”ל זו אחת האהבות שלי. להיכנס ולקנות בסופר, כל כך נקי, מסודר והכל מריח טוב. למרות השפע והגודל הכל נראה כל כך במקומו ולא ערימות של מבצעים בכניסה ביציאה ובין המדפים. וכמובן קניתי לעצמי דיאטה דיאט לייט וירקות אבל לילדים….

012

זבל מלא זבל. אין מה לעשות כשיש הרבה ילדים המתנות צריכות להיות זולות. כל ילד יקבל 1-2 מתנות שוות שהוזמנו מראש. ועוד כמה ממתקים שעלו 20 יורו סה”כ…שהם 100 ש”ח, הרע במיעוטו

page

זה המעיל החדש שלי מ-DESIGUAL שעלה 99 יורו שהם 500 ש”ח אבל זו ממש מציאה כי רוב המעילים הם 230 יורו. וגם תיק חדש קטן ומדליק. שלאירועים אחזיק אותו ביד, הרצועה נכנסת פנימה לתוך התיק.

023

התיק גם מציאה, בחנות שאם ישאר לי זמן אחזור אליה, עלה 8 יורו (40 ש”ח) במקום 35 יורו. בקניון Mare Magnum. בכלל אני אוהבת מושבעת של מציאות והיום הגעתי למסקנה שרשתות אופנה לא ממש מעניינות אותי, כולן נראות אותו הדבר-ZARA  H&M, ראיתי שכפולים של בגדים במחירים ממש לא שווים. הכל מתחיל מ-30 יורו (150 ש”ח) אז רק בייסיק קלאסי כדאי לקנות ברשתות הללו, ולא טרנדים שאפשר לקנות בקינג גורג או אלנבי ב-30 ש”ח

קניון

משתעשעת עם כובעים מוזרים בכלבו היוקרתי, El Corte Inglés שכל המוכרות והעוברים נועצים בי עיניים ומחייכים! היו בגדי מעצבים מהממים כמו שאני רוצה….אבל המחיר מרקיע שחקים, אצל מעצבי העל….אל דאגה אני עוד אמצא חיקויים ברמה.

039

בחיפושיי אחר חנות וינטאג, מומלצת ע”י אתר ישראלי על שופינג בברצלונה, הגעתי לקסבה של שכם, ממש מפחיד. (ואני לא אעמיס בפרטים) ממש לא חוויה נעימה, הזהירו אותי מגניבות, אז הכנסתי את הדרכון לנעל וכשהוצאתי אותו גיליתי שהדף עם הפרטים שלי נקרע ועכשיו אצטרך לבלות בשגרירות על מנת להוציא דרכון חדש.

מקווה שמחר אהנה יותר (שאצלי בדרך כלל הנאה=רכישות שוות)

4 thoughts on “מה אני אוכלת בברצלונה

  1. הי ליאורה… שעשע אותי לקרוא הבלוג שלך לגבי ברצלונה… אני גם נמצאת פה… בעלי בתערוכת הסלולר…משהו שעזר לי קצת לגבי התזונה: ליד הבוקריה יש wok to walk בחרתי ירקות עם חזה עוף במינימום של שמן שווה לגמרי, אהה ובשוק עצמו אכלתי מרק דלעת ככה להתחמם כי הקור בלתי נסבל, ומתכוננת למשחק להיום בערב הטלפון שלי הוא 054-6666436 אם תרצי להפגש לקפה לקניות וכו׳… אני עד 3.3 פה…

  2. לגבי ההנאה=רכישות יש אאוטלט נחמד שעה נסיעה מפה מתכוננת לבקר בו מחר או מחרתיים la rocca village

Leave a Reply

