אני

יום ג 26.2.2013 שופינג ואני עם אדרנלין

איזה כיף היה היום….סוף כל סוף מצאתי את הקניון השווה! קניון גדול עם מספר רב של חניות אופנה, מרשתות אופנה כגון ZARA, H&M,DESIGUAL,MANGO TOYSRUS,SWAROUVSKIוחלק רשתות מקומיות קטנות יותר כגון: SFERA,PRIMARK,PARFOIS,PUNT ויש עוד הרבה פחות ידועות לי ,מכל הסוגים: נעליים,צעצועים,איפור,שעונים. כמובן בקומה העליונה יש אולם קולנוע,מסעדות ומזנונים. אז לקניון קוראים DIAGONALMAR, בכתובת AVDA.PIAGOONAL 3 אני הגעתי עליו במטרו בקו 4 בתחנה יורדים בתחנהFORUM/SELVE DE MAR ודקה הליכה לכיוון הים. ולמה הוא שווה…חוץ מהמגוון הגדול של החנויות, המחירים נורמליים,וניתן למצוא גם חנויות עם גזרות שמתאימות לגוף ולא רק טרנדים אופנתיים. החנות בה רכשתי הכי הרבה-PRIMARK חנות ענקית שיש בה הכל,בגדים לנשים,גברים,ילדים,נעלים,תכשיטים,הלבשה תחתונה והכל במחירים ממש מצחיקים. בין 0.95 יורו – 30 יורו מקסימום) קניתי לילדים הרבה בגדים(וגם לי): חולצות לקייץ,גינסים,מעיל,חזיות,גוזיות,ארנק וחגורה לבני,צעיפים,נעלים,גרביים,גרביונים,שמלה,סווצר, ועוד…במחירים מ-2 יורו לחולצות קייץ וגוזיות(10 ש”ח) ועד מעיל ב-20 (יורו)

primark מבוגרים

מבט לתוך החנות ומחוץ לחנות

primark ילדים

חלק מהדברים שקניתי לבנות הקטנות שלי: חולצות קיץ,מעיל נקודות ושמלה

sfera

SFERA-חנות מאוד קונבנציונאלית אבל במחירים ממש טובים ובגזרות שיושבות טוב, קצת מזכיר את גולברי של ישראל. לנשים שחצו את גיל ה-35 , כמובן שקניתי !!!שמלה קלאסית במחיר 30 יורו ומכנס (מאז שעליתי במשקל לא לבשתי מכנס ולא קניתי כי הכל נראה רע . אז מצאתי אחד שיושב טוב למבנה האגסי שלי. והנורא מכל זה שאני יודעת עכשיו כמה עליתי…ממידה 40 למידה 44 (בערך 12 ק”ג)

parfois

PARFOIS חנות ששייכת לרשת ,ספרדית, יש בה אקססוריז,נעליים ותיקים,חנות קטנה יחסית. אבל דברים מהממים, במחירים שווים. קניתי לבתי הגדולה תיק ב-20 יורו, לעצמי תיק ,כמה אקססוריז .

060

טיפ ממש חשוב – כשיוצאים לקנות, בארץ או בעולם….תכניסו שקית מתקפלת לתיק שלכן (כזו של IKEA) כדי שתוכלו להכניס את כל הקניות והרכישות לשק הזה והידיים יהיו פנויות לרכישות נוספות

059

במצב פתוח היא ענקית ונוחה לנשיאה על כתף. קיבלתי אותה ברכשה באנגליה…ומצחיק היה להוציא אותה ,בחנות בספרד, המוכרות שאלו מהיכן היא? וידעו לספר,שהשקיות הללו היו חלק מקידום המכירות בעולם,לפני שנתיים.

חצאית

חצאית שרכשתי בדוכן בקניון, נפתחת לפס ארוך וניתן ללבוש אותה מכמה צדדים וכמה צורות, לובשת אותה מחר,כנראה. יש להם עמוד בפייסבוק: Me lo dijo un pajarito וגם אתר. עלה הרבה יחסית…אבל נראה לי שווה ומיוחד 40 יורו (200 ש”ח)

ומה לבשתי היום….

אני

הכי נח…טייץ שחור+סוודר שחור+חצאית שקופה,כתבתי על המראה הזה ברשומה “לא מתקלפת מהפיזמה”

006

עגילי שנדליר שבא לי לענוד (לא זוכרת מהיכן ומתי רכשתי)

רשימת האתרים של החנויות: / http://www.sfera.com/

 www.melodijounpajarito.es

http://www.parfois.com

והאתר של הקניון: http://www.diagonalmarcentre.es

נתראה מחר….אדיוס !

6 thoughts on “יום ג 26.2.2013 שופינג ואני עם אדרנלין

  1. Pingback: יום העצמאות – מה לובשים? | LioraOnHeels

  2. Pingback: אדום,זה סקס,עוצמה ואמירה אישית!!!! | LioraOnHeels

Leave a Reply

