טיסה חזרה

מהר מהר מהר….חייבת לראות הכל

פחדתי שאני עוד יום אחד עוזבת את ברצלונה וחוץ מקניונים,לא אראה כלום…אז ב-5 שעות, הייתי ב-6 אתרים, ראיתי,אהבתי סימנתי וי והלכתי לראות עוד 2 קניונים שאני כבר בקושי הולכת, יותר נכון, כבר מדדה מצד לצד. אז איפה הייתי ומה ראיתי.

page

פארק גואל של גאודי. אינפורמציה על האתר: http://www.gardenvisit.com/ge/guel.htm

עליות

עולה את העליות המטורפות האלה ברגל, עם עקבים כמובן!!! גאודי ממש לא התחשב בי, גם בפארק מלא חול וקשה ללכת עם עקבים

דאלי

מוזיאון דאלי, אני עומדת מאחורי דלת זכוכית…אל דאגה הורדתי שפם!

קתדרה למוסיקה קתדרה ורובע גותי

התחלתי את הטיול באזור ברחוב גרסיה…כל מעצבי העל-לואי ויטון,דולצה,סטלה מקרטני וכדומה ומשם ירדתי עד הרובע הגותי, לחנויות מהממות אבל יקרות ובכל זאת קניתי שרשרת מדהימה ומשם לקתדרל הכנסיה שם ישבתי בבית קפה להפסקת אחה”צ והיכל המוסיקה הקטלאנית.

ארנה

קניון ארנה, מבנה מעניין, מהגג יש תצפית לכל ברצלונה. מציאות אין. למרות שהצלחתי לקנות נעליים. קומה אחת היא אוכל, קומה נוספת היא חנויות -נחמד,לא יותר מזה. וקומה עליונה כל הרשתות של ספרד, זארה,מנגו,דיזיגול…..ולמעלה יציאה לגג עם עוד מסעדות. נוף מהמם אבל לא ממש לקניות. מטרו: תחנה: ESPANYA קו 3, קו 1 http://www.arenasdebarcelona.com/

קניון לילה

ולקינוח, בשעה 20:00 בערב המשכתי בקושי רב, לקניון האחרון….כי מחר אני כבר טסה ולא אספיק Centro comercial lilla קו 3 במטרו, תחנה: Maria cristina ליד יש מרכז קניון שבו מרוכזים כל מעצבי העל. קניון במחירים גבוהים מאוד. חוץ מהרשתות הספרדיות שמצאות בכל מקום,יש שם גם מעצבי על והמחירים מתחילים מ-300 יורו וראיתי גם ב-2000 יורו מעיל. (10,000 שח) אז אם בא לכם רק להזיל ריר בלי לקנות-זה המקום.קשה לי בלי לקנות אז 2 גרביונים בקניון הזה, לא זולים…אבל הכל יחסי. (75 ש”ח לגרביון)  http://www.lilla.com//

מכוניות

הייתה בקניון תצוגה של רכבי אספנות….מדהימים!!!
לחנות של הגרביונים יש אתר: http://www.calzedonia.

אני יום ד

החלפתי את הגרביון מבורדו לשחור…כדאי לא להיות צבעונית מדי. נעלי סירה חדשות מ-,PRIMARK במחיר מצחיק 25 ש”ח חצאית חדשה 200 ש”ח -פוסט קודם רשמתי עליה

טיסה חזרה

לטיסה כך אני לבושה…עם המעיל הבורדו. השמלה מחנות יד שניה וינטאג, הנעליים חדשות מקניון ארנה ברצלונה במחיר 15 יורו (75 ש”ח), החולצה מתחת 3 יורו מ- PRIMARK .

טיסה נעימה….נפגש שבוע הבא, אוהבת אתכם!!!

Leave a Reply

