מה אני עושה

מה את עושה היום?…..אני נשאלת שוב ושוב…. אז החלטתי להקדיש רשומה זו להסברים.

בגד יוצר אשליה. תחשבו על זה… 2 נשים יושבות לידכן בבית קפה (לא ביחד) אחת לבושה בחליפה עסקית עם קוקו מתוח לאחור ושרשרת פנינים לצווארה, אחת יושבת בטייץ שחור  וחולצת טי שרט גדולה ממידותיה ,רפויה על הגוף ושיערה אסוף ברישול עם קליפס. מה תחשבו על כל אחת מהן?

באמצעות הבגדים אנחנו יוצרות לעצמנו תדמית, מכובדת או זולה, רצינית או יצירתית ועוד כאנה וכאנה תדמיות. אנחנו יכולות לשדר סמכותיות,יוקרה,עוצמה וביטחון עצמי, אנחנו יכולות להראות רזות יותר,גבוהות יותר, מבוגרות או צעירות. ורק ע”י בחירת הבגדים הנכונים. כמה פעמים אמרו לך “רזית? את נראית ממש טוב” ואנחנו משיבות, “זה הבגד”.

חזה גדול

כולנו יודעות שיעל בר זהר נכנה בחזה גדול וגם קריסטינה אנגלרה …אבל תראו הבדל
קריסטינה היקרה משדרת זול,זול,זול ויעלי שלנו…ילדה טובה

אגן רחב

טינה פיי בורכה באגן רחב (אגן הים התיכון) וגם מירי’לה שלנו אבל תראו את ההבדל. מירי נראית גבוהה ורזה ולעומתה טינה פיי נראית מעוותת ושמנה.

רגליים

אני לא צריכה להסביר את ההבדל בבגדים, נכון?
אז אני אומרת….”תסתכל בקנקן ותבין מה יש בו”

לפעמים הארון שלנו עמוס בבגדים ובכל זאת אנחנו עומדים מולו וחושבים…אין לי מה ללבוש, אז איפה באמת הבעיה? או שקנינו בגדים שלא מחמיאים למידה ולגזרה שלנו או שהם לא ממש נוחים לנו או שאין לנו את המעוף לעשות שילובים. שזה הדבר שאני הכי אוהבת בעולם. אני יכולה לחשוב יום שלם על בגד ועם מה אני אשלב אותו.

שילובים

כמה שילובים מדהימים אפשר לעשות עם כל כך מעט בגדים…אבל בחירות נכונות!
תנסו בעצמכם….אני הגעתי ל-25 שילובים ואתם?

אז מה אני עושה היום?  אני גורמת לנשים להרגיש הכי טוב עם עצמך ולאנשים להגיד WOW כשרואים  אותן!!!

איך עושים את זה?

פגישה ראשונה תיערך בבית קפה, בה אלמד על סדר יומך, צרכייך וסגנון הלבוש המועדף עלייך. לאחר מכן נקבע פגישה (בדרך כלל ביום אחר) בביתך, בה נסרוק את הבגדים בארונך, נוציא ממנו את אותם הפריטים שתסכימי שאינם מתאימים לך ושלעולם לא תלבשי. במהלך התהליך אתן לך,טיפים לשיפור ההופעה, אילו בדים וסגנונות מתאימים למבנה גופך, איזה צבעים עדיפים לך וניצור כמה שיותר מערכות לבוש, אותם נצלם כך שיהיו לך תמיד מול העיניים. בסיום “הניקיון” נבנה יחד רשימה של מספר פרטי חובה (שיש לרכוש)

בפגישה הבאה (בדרך כלל ביום אחר) נצא לקניות בהם נרכוש את פרטי החובה,שקבענו עליהם בתקציב מסוכם מראש. במהלך הקניות אלמד אותך לרכוש נכון. כלומר לדעת מראש על מה עליך להסתכל מבחינת המבנה שלך ועל מה לדלג. ובכך לחסוך זמן רב וכסף מיותר. בנוסף אגלה לך את  המקומות הנכונים לקניה. המקומות השווים ביותר. כך שבמסע הקניות הבא תוכלי לצאת לשופינג באופן עצמאי

סטייליסטית אישית –  וכל זה במחיר של 500 ש”ח בלבד .

להתקשרות עמי: מייל: lioraonheels@gmail.com או  בפייסבוק: השאירי הודעה

כמה דברים חשובים: 1. לא ילדות מתחת לגיל 18 אלא באישור ההורים. 2. תשלום בפגישה הראשונה בציק או מזומן 3. אזור חיפה עד תל-אביב (מעבר לאזור הזה בעלות נוספת של חישובי זמן ונסיעות) 4. מקום הפגישה הראשונית+מקום עריכת הקניות יתואם מראש בהסכמת שתינו.

3 thoughts on “מה אני עושה

  1. הי ליאורה,
    סופסופ מצאתי כמה דקות פנויות לכתוב לך, חיפשתי בגוגל את שמך וקראתי את הבלוג שלך בהתלהבות. ממש צחקתי כי בעצם הייתי בכל המקומות שביקרת (פרט לאתרים הקלאסיים שכבר ראיתי בביקורים קודמים), והסתובבתי בכל הקניונים שציינת, מה שלום הדרכון? אני מספרת לכולם את מה שעוללת לו וזה משעשע. בקיצור, אהבתי מה שכתבת על זה שטייץ זה לא בגד חיצוני, וששחור מכף רגל עד ראש זה לא לעניין (יש לי חברה בעבודה שלובשת רק שחור, לא עוזר שום שיכנוע, ואני בטוחה שהיא היתה חוטפת דום לב בדיסאיגואל),
    המעיל שרכשת הורססססס! אני כמובן שמעתי לעצתך הנהדרת וחזרתי לשם (עם כרטיס החברה שנתן לי אוטומטית 10% הנחה) חזרתי לחנות גדולה יותר וקניתי שם סה”כ שמלת חורף, 3 שמלות קיץ, חגורה עם אבזם מדליק, חולצת סריג ושתי חולצות קיץ. וכפי שאת אמרת, אני בטוחה שאלבש אותם שנים בשילובים שונים. הגזרות שלהם יושבות טוב, ולמרות הצבעוניות הרבה, הפריטים לא נראים משוגעים לחלוטין.בסה”כ לא הוצאתי כל כך הרבה כסף ושמלה מטופשת בארץ עולה כמעט כפול מכל מה שרכשתי. תיק קניתי לא מעור, כי העור הגיע ל150-180 יורו, וזה נראה לי מטופש להוציא כל כך הרבה על פריט אחד, בצבע פוקסיה וכתום – מהממם. נעליים לא רציתי כי אני נועלת לרוב נעלי קיץ ועדיין לא היו בחנויות. בכלל אהבתי את זה שאת אוהבת צבעוניות וגם תכשיטים גדולים – זה מקסים בעיני, וגם לא להתלבש כמו כולם ולהראות שטנץ מהלך על שתיים. זה משהוא שאני מנסה להעביר לבת הגדולה שלי (16.5) ולהפתעתי אני די מצליחה, כי תמיד יש שלב שהם מרגישים שהם חייבים להראות אותו דבר, וזה ממש עצוב בעיני. אני חייבת להחמיא למשה שמביא לי המון חולצות ג’קטים וצעיפים ממשי מסין וגם קנה לי תיק יפה בברלונה בשנה שעברה וגם תכשיטים. שמלות ומכנסיים זה קשה בלי למדוד, רק שבסין כל המידות הן מינאטוריות ואני מאוד גבוהה 178, ולכן כל השרוולים הם 3/4 עלי, ולכן הוא למד לקנות לי מידת לארג’ ואפילו לפעמים אקסטרא לארג’!!!!! טוב זה המייל שלי בעבודה, אבל רק אני קוראת את המיילים כך שאת יכולה לכתוב לי בכיף, שמחתי לשמוע אותך ולפגוש את דוידי אין ספק שמדי פעם חובה לקחת פסק זמן מהילדודס (בין אם הם שניים או חמישה) ולעשות משהוא לבד. יאללה ביי שירלי

    • את לא תאמיני אבל רק עכשו אני עוברת על כל המיילים של החודש. לא מוצאת זמן
      ….ממש שמחה לשמוע שאת אוהבת את הבלוג. בטוחה שתהני מכל הקניות הללו. ונכון
      שהן נותנות המון צבע לארון? השמלות הללו (גם הקצרות) עם גקט גינס וגרביון
      מעולות גם בחורף ה”קשה” של הארץ!!!
      להשתמע

      ליאורה דהן
      סטייליסטית ובלוגרית אופנה
      https://lioraonheels.wordpress.com/
      054-4379399

Leave a Reply

