מה אלבש לארוחת חג

אחת השאלות הכי נפוצות בחג היא….. מה אלבש בארוחת חג? אני מתמודדת עם הסוגיה כך: דבר ראשון אני שואלת קושיות

1. מי יהיה בארוחה הזו? (ילדים/משפחה/חברים…) 2. איפה הארוחה? (סבתא/ בית מלון/ משפחה רחוקה…) 3. אני צריכה להתלכלך? להגיש? לפנות?  אם אני יודעת שזו ארוחה עם משפחה מדרגה ראשונה בלבד וילדים קטנים, שאני מגישה,מאכילה ומפנה…אלבש משהו נח, ולא בטוח שאשקיע יותר מדי מאמץ באיפור ונעליים ובטח לא לבן שאצטרך כל הזמן להקפיד לא להתלכלך. אם אני רוצה להשאיר רושם, תאמינו לי שאני עושה מאמץ (מסדרת 2-3 סטים של בגדים , נעליים, אקססוריז יומיים לפני),לחשוב מה הרושם אותו ארצה להשאיר? אורבנית ומעודכנת אופנה או אולי שומרת על פאסון,קלאסית ושמרנית?

אני אישית, אוהבת ללבוש בגד שיחמיא לגוף כחוק ראשון ואחר כך בגד שישדר את האישיות שלי. כמשהי דרמטית ומוקצנת אני אוהבת בגדים גדולים, שרואים אותם ושיש להם נוכחות. תחשבי מה את רוצה לשדר?  איך בוחרים בגד שמתאים לגוף שלי? כל אחת מאיתנו (כמעט) קיבלה בגופה אזור שהייתה שמחה להסתיר וגם אזור שהיא אוהבת . אני מנסה להסתיר או יותר נכון להקטין “אגן הים התיכון” ולעומת זאת מאושרת מהפלג העליון של גופי. איזה אזור את פחות אוהבת בגופך? ומה את יותר אוהבת? ברגע שאת יודעת את זה, את יודעת מה לטשטש ומה להדגיש.

רוצה לאזן אגן וירכיים?

x (2)

בעלות אגן רחב יטשטשו אגן ויבליטו חלק עליון ,זרועות פנים ורגליים. על ידי מחשוף גדול,שרשרת קרובה לצוואר, צבעים בהירים או צבעוני בחלק העליון של הגוף,תמשכי תשומת לב לאזור הזה. ובחלק האגן-צבע חלק,כהה, חצאית בגזרת A .אני אוהבת שמלות מקסי שמתחת לחזה צרות וצמודות (זה החלק הצר בי ולכן הדגיש אותו) אמשוך את תשומת הלב לפנים,לצוואר ולנעליי עקב וכמובן….מחטב, שאוסף אותי!!!

רוצה לאזן חזה גדול וכתפיים רחבות?

x (1)

בורכת בחזה גדול, כתפיים רחבות…לבשי מכנס סקיני, בצבע לבן או צבעוני-הדגישי את המקום שאליו את רוצה תשומת לב. גם שמלת מיני או גרביון מעניין ימשכו את העיניים לרגליים. ובחלק העליון לבשי צבע כהה והכי חשוב מפתח V. משכי תשומת לב לכפות הרגליים עם נעל צבעונית. ולא לשכוח חזייה טובה שתארוז את כל החבילה!!!

רוצה לאזן בטן עגלגלה?

x

בטן היא הבעיה…אין בעיה, חולצת כפתורים משיפון או משי רחוקה מהגוף עם מכנס סקיני או חצאית מיני, שיבליטו רגליים יפות. גקט / קרדיגן יכול ליצור חיתוכי אורך נוספים, כובע או שרשרת שתמשוך את תשומת הלב ואת WOW. אני בעד תחתון שיאסוף אותך כמו שצריך בצבע גוף כמובן!

מלאה בכל הגוף (חזה גדול,זרועות,בטן,ירכיים….) ..יש לי מהההההכל

x (3)

יש לך פרופורציות מושלמות,שום חלק לא בולט אבל את בחורה מלאה בכל האזורים, צרי לגוף מסגרת נשית הבליטי קימורי אישה. השתמשי בחלק התחתון (מתחת לברך) כמקום הצר ביותר, לחשוף. שימי נעל עקב מעניינת,או נעל בצבע בז -אשליית אורך ותשומת לב לנעל. מחשוף V לחזה גדול וחיתוך של חגורה או קרדיגן קצר, יצרו מותן נשית. רק אל תלבשי בגדים גדולים, זה נראה כמו אוהל ולא מחמיא לאף אחת!! ומחטב….ברור, כאילו דא!!!

מה אני אלבש בערב חג….כנראה אבחר מחר, אז חפשו אותי בדף הפייסבוק ותראו

חג שמח לכולן – אוהבת אתכן קוראות יקרות שלי!!!!

Leave a Reply

