יום העצמאות – מה לובשים?

איזה דגל יפה יש לנו. כחול לבן, שני צבעים שיכולים להיות שילוב מנצח. אז אני ליאורה דהן מצדיעה לצבעים, לצורות והשילובים שאפשר ליצור בכחול ולבן. ולתפארת מדינת ישראל.

פנים איפור

צלליות עיניים בצבע תכלת ובז של חברת PUPAואודם חום בהיר של חברת קרליין (עמיד) ומסקרה כחולה של חברת WOW

חולצת פסים

פסים כחול לבן. הפסים שהם טרנד העונה נכונים גם בכחול לבן ולא רק בשחור לבן.

חולצת פסים צד

נעלי עקב כחול

איך הנעליים שלי? מתה עלהם, קניתי בארה”ב בבלאק מנדיי (black monday) יום הקניות המטורף. זו ממש לא נעל נוחה להליכה , היא שימושית להצגה,הרצאה ולקישוט הארון.

נקודות

נקודות- עוד טרנד שטוב גם בכחול לבן ולא רק שחור לבן, ויתאים עם שילובי הדפסים שונים. (גם פרחים)

נקודות קדימה

צבעים שמתאימים עם כחול-לבן. כחול רוייאל יתאים עם בז / תכלת יתאים עם לבן / כחול – לבן (כפסים/נקודות) יתאימו עם כתום / כחול אפרפר תמיד טוב עם מוקה

טקסטורות

החצאית מלפני מספר שנים מארה”ב H&M החולצה עלתה לי 20 ש”ח מחנות בת”א, הגרביון עלה לי 10 ש”ח מת”א והנעלי בובה מהטיול בברצלונה, שסיפרתי על הקניות שם, בפוסט: https://lioraonheels.wordpress.com/2013/02/27/%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%92-26-2-2013-%d7%a9%d7%95%d7%a4%d7%99%d7%a0%d7%92-%d7%95%d7%90%d7%a0%d7%99-%d7%a2%d7%9d-%d7%90%d7%93%d7%a8%d7%a0%d7%9c%d7%99%d7%9f/

חצאית לבנה ליד עציצים

ואיך אפשר בלי גינס ואיך אפשר בלי לבן? חצאית לבנה מתחרה שכבר הופיעה בפוסט ישן “וינטאג תהי אחת ומיוחדת” החצאית מחנות “אהבה לשניה בת”א, חנות שאני מאוד,מאוד אוהבת. הגקט גינס ממזמן…..H&M ומתחת שמלת מיני צמודה לבנה מחנות בנתניה METRO אליה סיפרתי בפוסט הקודם (19.90 ש”ח)

חצאית לבנה באלכסון

והכל מצולם במרפסת חדר השינה שלי, יצרתי לי פינת עציצים .החלטתי ,שאין לי פינה בבית,שהיא רק שלי,שאליה אברח כאשר אני רוצה להיות לבד…ואני אוהבת להיות לבד (לפעמים) הבעיה היא התמדת ההשקיה. בינתיים אני מצליחה לא לשכוח להשקות וגם קניתי צמחים עמידים, שאם אשכח להשקות , הם לא יבהלו….וימשיכו לחיות עד שאזכר להשקות.

כתום וכחול

כחול כתום שילוב מנצח….מתה על כתום, בעיקר בקייץ, צבע עם אופי וכל כך שמח! התמונה לקוחה מ-PINTEREST מזמינה את כולם לדפים שלי באתר http://pinterest.com/lioraonheels/

נקודות עם צהוב

שילוב כחול-לבן עם צהוב. עוד שילוב מנצח .תמונה מהאתר: http://pinterest.com/lioraonheels/

תכלת כחול לבן

תכלת ולבן…גם בבית על הקירות ועם כריות יתאימו,תאמינו לי….נסו אותי. ותראו את שילובי המשבצות עם הפרחים…..WOW

אז חג שמח , חג של שילובי צבעים והרבה שמחה

ליאורה דהן

Leave a Reply

