שיער פזור בלי נעליים

שבועות – חג רומנטי מעורר השראה

חג שבועות בעיני הוא חג מאוד רומנטי הוא מעורר בי אסוציאציות לשמלה לבנה וזר על הראש, תחרה ווינטאז , סלסלת קש עם פרחים,שיבולים, פירות ,ירקות ומוצרי חלב (לבנים וטהורים). וזה כל המשחק שצריך לשחק כאשר רוצים להתלבש בצורה מעניינת. פשוט לשחק באסוציאציות. ברגע שאני בוחרת חצאית או שמלה בארון , אני מתחילה לשאול את עצמי -מה זה מזכיר לי? מה הבגד הזה מסמל? ואז אני נסחפת עם הסיפור עד הסוף. כל בגד ,נעל,אקססוריז ,שהוסיף לחצאית, יספר את אותו סיפור. ואז הכל נראה “מדבר באותה שפה” והכל יוצר עניין.

חיתוך שיער אסוף

בזמן האחרון יש לי “דודה”(שיגעון) לשנות ה-50/60 …אני נסחפת לרומנטיקה הבועטת של הסרט “גריז”

שיער פזור בלי נעליים

המשקפיי שמש-ארוקה, החצאית -ממעצבת מיכל מוטיל, צעיף-H&M (מזמן),נעליים-ברצלונה, תיק-אייל לסטר

מאיפה אני שואבת את ההשראות שלי? מהכל….ספרים,סרטים,טלויזיה,מגזינים,עיתונים,מוסיקה. בזמן האחרון יש לי “דודה” (=שיגעון/טירוף) למראה שנות ה-50-60 לשמלות/חצאיות,לצבעוניות,אז…. קניתי משקפיים וחצאית,שיתאימו ללוק של הסרט.  הסרט גריז, שמאוד אהבתי כילדה. מבוסס על מחזמר ויצא לאקרנים בקיץ 1978 וזכה מיד להצלחה רבה, הן בזכות כוכביו הראשיים, ג’ון טרבולטה ואוליביה ניוטון-ג’ון והן בשל הפסקול העשיר שלו, ברוח שנות החמישים המאוחרות.

גריז

איזה מקסימות הנעלים עם הגרביים….קצת חנה’לה בשמלת השבת (אסוצאציות…..)

משקפיים

החולצה עם הקשירה בבטן….כל מי שעברה את גיל ה-35 בטוח זוכרת!!!

הסדרה האהובה עלי בכל הזמנים היא כמובן, SEX & THE CITY מוכנה להיות זבוב בארון של קארי ברדשאו. כל בגד מעורר מחיאות כפיים מבחינתי.

carrie-ארון

האהובה אלי-קארי ברדשאו. אני אוהבת את המראה ניו-יורקי רומנטי שלה

קארי שילוב

לפעמים קצת מוגזם …..אבל מעורר השראה ללא ספק (שילובי הטקסטורות,הצבעים,השיער)

חצאית תחרה

רומנטי….אותה חצאית תחרה שפרסמתי בשני פוסטים שונים: 1. יום העצמאות (פוסט קודם)
2. וינטאג-תהי אחת ומיוחדת (דצמבר 2012)

איך לשלב פריטים?

מה יתאים למה?

אני אוהבת 2 אתרים שמהם אני לוקחת השראות .הראשון PINTEREST בו בניתי לעצמי תיקיות על פי הבגדים השונים שיש לי. אם לדוגמא יש לי חצאית שחורה אני מחפשת (בחיפוש) את המילה ואז שולפת תמונות שנראות לי כשילוב מנצח ומתייקת  בתיקיה המתאימה שפתחתי לשם כך. וכמובן…מנסה במדידות עם הבגדים שיש לי ודומים לצילום.  אני אוהבת גם את הרעיונות לעיצוב,שפתחתי לכבודם תיקיות ואפשר לשאוב ממנו השראות לבית לגינה וכמעט לכל נושא שמעניין אותי.http://pinterest.com/lioraonheels/

49ed0f5cf9c9cd215c4fb197ac9066be

השראה לבגד רומנטי,המתאים לחג השבועות.
לקוח מתוך האתר http://pinterest.com/lioraonheels/

אתר נוסף מותאם לצעירות/צעירים בעיקר . תמונות שמעלים בלוגרים (בעיקר) לפעמים קצת מוזרים אבל השראה מעולה ורעיונות לבישה! http://lookbook.nu/lioraonheels

עוד זר

ברוח חג השבועות….והיא בכלל מארה”ב. באתר LOOKBOOK

זר על הראש

ועוד אחת מהאתר LOOKBOOK שאני עוקבת אחרי הפרסומים שלה. והיא מאוד רומנטית…נותנת השראה מוגזמת לחג השבועות

הצטרף בזמן האחרון לקטגוריה הזו שחקן נוסף, אפליקציה לאייפון WE HEART IT אתר אשר ניתן לחפש בו לפי מילת חיפוש וניתן לעקוב אחרי תמונות שאנשים מעלים. בשבילי הוא בעיקר למציאת רעיונות ללק לציפורניים.http://weheartit.com/

large

מתוך האפליקציה WE HEART IT לק רומנטי לשבועות….אבל צבעוני

נשיקה

חג שמח לכולן!!! שולחת לכולכן נשיקות……ליאורה
(התמונה מהאפליקציה WE HEART IT)

Leave a Reply

