אין חיים בלי נעלי עקב

אופנה שקופה

בשנים האחרונות אנחנו פוגשים טרנד שהולך ומתחזק. “שקוף” זה מאוד נכון לעונה הזו וגם ימשיך איתנו לעונות הבאות של החורף, וגם לאביב 2014. אני אישית שרופה על הטרנד הזה. אם תבדקי פוסטים קודמים שלי, תוכלי לראות אותי בחצאיות שקופות, בשמלות תחרה שקופות ועכשיו….אני ממש בקטע. התחדשתי בתיק מטופ-טן בצבע ורוד שקוף, משקפי שמש חיקוי מדהים של דולצ’ה & גאבנה (המעצבים האהובים עלי) בצבע שקוף. התיק טוב לקניונים…אני לא צריכה לפתוח  ולהראות אבל מצד שני צריך שהתיק יהיה מאוד מסודר ואולי זו גם הצצה לחיי הפרטיים.

IMG_3957

התיק הורוד-טופ טן, השחור-שקוף, מארה”ב לפני מספר שנים. המשקפיים חיקוי של דולצ’ה והשרשרת…מנגו ממזמן.

IMG_3958

יתרון נוסף…אני פרסומת מהלכת לעצמי. שמתי את כרטיס הביקור שלי. כדי שכל מי שמחפשת סטייליסטית……תגיד לי וואו איזה תיק מהמם ואני אתן כרטיס ביקור

אז בואי נציץ קצת לתצוגות האופנה לעונות הבאות….מעילים,תיקים,נעלים,שמלות,חצאיות,……הרבה שקוף- ואני בעננים!!!!

dior_07.450x675

כריסטיין דיור בתצוגת אופנה לחורף הקרוב

Dior Resort 2013

כריסטין דיור לחורף 2013

_BUR0563.450x675

ברברי במעילים שקופים לחורף הקרוב

_BUR0031.450x675

ברברי בפלסטיק שקוף כחצאית לחורף הקרוב

Val_001.450x675

ולנטינו בנעליים שקופות

IMG_3955

זו תמונה מהאינסטגרם שלי-WHO WHAT WEAR מהמם לא?

IMG_3949

אין חיים בלי נעלי עקב-אני בטוחה שהדג מסכים איתי!!!!

ליאת2

תכשיטנית שאני מאוד מעריכה. ליאת גינסבורג,יוצרת תכשיטי פלסטיק מעניינים ומיוחדים, שכל שרשרת,צמיד,טבעת ועוד….הן יצירה אומנותית בפני עצמה. ניתן למצוא את הדברים שלה בתל אביב ברחוב שטרניחובסקי ויש לה גם עמוד בפייסבוק. כנסו ותהנוhttps://www.facebook.com/GinzburgJewelry

ליאת גינסבורג

ישדרג כל בגד פשוט של טישרט וגינס או שמלה שחורה….לוואווו ענקי. אני משתמשת בתכשיט כזה בדרך כלל לבגד וינטאג כדי להפוך אותו ליותר מודרני

אז איפה עוד אני קונה את כל הדברים האלה…..ורוצה לדעת מה הקניה הבאה שלי….בבקשה:

קבלי את EBAY

אז מקווה שאראה לך…כי תהיי בשקוף .

Leave a Reply

