גלביה לחגים

כולנו מכירות….טוב אולי לא כולנו, אבל אני ליאורה דהן , יכולה להעיד על עצמי לפחות, שבחגים, שבהם אני אוכלת ואוכלת ואוכלת…..אחר כך אין לי מה ללבוש או לפחות לא בא לי ללבוש בגדים שהבטן חייבת להיות בהן כמעט שטוחה….כי אני מרגישה ממש בלון אחד גדול ומעדיפה לאוורר הכל. אז מזל שהמציאו לי את הגלביה. גם מאוד מאוד טרנדית וגם מתאימה לעונה. מה לא כתבו עליה,כמעט כל בלוגרית כתבה לכבודה פוסט. וכולנו יודעות שהגילגול שלה מתחיל פה באזורינו החם. יש גלביות למצריות וגלביות לבדואיות וגלביות….לכל מדינה במזרח התיכון. ונכון שתהיה גם כאן….לנו היהודיות הכשרות שגרות בארץ, איזו גלביה מסורתית לחגים….כדי שנוכל לנשום אחרי ארוחות החג. לפני שנתיים-שלוש היתה זו דורית בר אור שחידשה והעלתה על תצוגת האופנה ולתודעה של התל-אביביות הפשניסטיות את הגלביה. והיום ניתן למוצאה בהרבה מקומות….אני מצאתי באור עקיבא בקניון וגם בקניון עיר ימים בנתניה כבר ראיתי כמה. מאחלת לכל הקוראות של LIORA ON HEELS שנה טובה. שנה של אופנה והרבה קניות משמחות.

DSC08132

גם גלביה וגם נחששששש

DSC08133

DSC08128

התלהבתי מהצורה המעניינת של השרוולים

DSC08134

גם פרקטית…..יש מקום לילדות או כפי שכתב חיים נ. ביאליק
“הכניסיני תחת כנפייך ואהיי לי אם…..”

DSC08127

ולי מזכיר גם את אום כלתם…שאני כל כך אוהבת את שיריה. (אפילו יש לי בן שקוראים לו עמרי, בגלל השיר אינתה עמרי….(בהמשך הפוסט מזמינה לשמוע את זהבה בן שרה אותו-לדעתי בביצוע הטוב ביותר של זמרת עבריה)

אום כולתום

אום כולתום-ההשראה שלי לתסרוקת והגלביה

דורית בר אור

דורית בר-אור – ההשראה לגלביות….והאם בארץ לטרנד

ביצוע של זהבה בן לשיר אינתה עמרי….ההשראה לגלביה והתסרוקת

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Mv4onw5Mcu4

4 thoughts on “גלביה לחגים

    • ואתמול גם בררתי מחירים אצלם בחנות. אז ככה…לחנות קוראים MISS NRG ואפשר לחפש אותם גם בפייסבוק. יש גלביות קצרות (עד ברך) 80 שח וארוכות (מקסי) 120 שח מהממממממממות

Leave a Reply

