דולצה -אודם אדום איילינר שחור

מגמות האיפור לחורף 2014

אני חייבת להודות כי בחורף הזה התחברתי לכמה מגמות איפור כי הן גורמות לי אושר גדול, הן טבעיות,פשוטות ומהההההההממות. אז יאללה מתחילה.

1. גבות עבות – איזה כיף…חוזרים לימים העליזים של ברוק שילד’ס, הגבות העבות חוזרות…מפסיקות להרגיש תרנגולות מרוטות ומרגישים טוב בנצ’ורל.

שאנל

שאנל

2. אודם אדום-כל כך חושני. וכל כך עושה את העבודה כאשר את מעל גיל 40. אבל….לבדוק טוב טוב מה גוון האדום שלך, כדאי שיתאים לגוון עורך. ועוד דבר חשוב, לא לשים גם אודם אדום וגם איפור עיניים כבד….וגם בגד צמוד (את תראי כמו….את אמרת!) ו….תראו את הגבות!!!

דולצה -אודם אדום איילינר שחור

דולצה וגאבנה….ותראי את הגבות

3. איילינר-זו המחלה שלי מגיל 16. תמיד תראו אותי על עקבים ועם איילינר. זה מגדיל את העין, זה מדגיש אותה וזה גורם לי להרגיש סקסית  והינה הבנות המהמות, שהאיילנר הוא הסמל המסחרי שלהן.

סופיה לורן-עיני חתול

סופיה לורן האגדית

אנגלינה גולי עיני חתול

אנג’לינה גולי

4. מעושן.…שאני רוצה מראה רוקסטי או גוטי או קצת “לונדוני בועט כזה” אני משתמשת באיפור המעושן. השנה הוא רך יותר. בגוונים של אפור או חום ולא כמו בשנה הקודמת בגווני השחור (ראי בבלוג….דצמבר אשתקד ) https://lioraonheels.wordpress.com/2012/12/06/%D7%9E%D7%94-%D7%9C%D7%9C%D7%91%D7%95%D7%A9-%D7%9C%D7%9E%D7%A1%D7%99%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%A1%D7%99%D7%9C%D7%91%D7%A1%D7%98%D7%A8/

גוצי מעושן

גוצ’י מעושן

5. טבעי.…אז אני לא ממש הבחורה של הטבעי (בלי איפור בכלל) אבל אפשר ליצור אשליה של מראה טבעי באיפור ואת זה אני מאוד אוהבת. זה פשוט זה מהיר ואת “נראית בלי אבל מרגישה עם….”

ארמני טבעי

ארמני בסגנון טבעי

וככה אני עושה את זה

לפני אחרי

סרטון שהעליתי ביוטיוב….איך אני עושה את זה ב-6 דקות בלבד!!! להראות בלי אבל להרגיש עם….ככה אני אוהבת את האיפור שלי!!!

אשמח לענות לשאלות על סטיילינג….אז דברו איתי. שלכן ליאורה

One thought on “מגמות האיפור לחורף 2014

  1. וידאו מקסים ליאורה…את באמת מומחית במריחת האיילנר לצערי לא הצלחתי אף פעם ליצור קו ישר באיילינר, אז אני מסתפקת בעפרון שחור

Leave a Reply

