שעון כאקססוריז

היום, להרבה מאוד אנשים אין שעון יד….במיוחד הצעירים שבנינו.”יש לי אייפון….סמארטפון…למה צריך שעון?” בעיני, שעון הוא אקססוריז, שיכול לבטא הרבה מאוד דברים : סגנון לבוש,אמירה,סטטוס ועוד….אני חולה על שעונים, כמו שאני אוהבת בגדים,נעלים,תיקים….השעונים הם חלק בלתי נפרד מהקישוטים שלי. ועכשיו, לכבוד יום הולדת 44 קיבלתי, מתנה מבעלי היקר, שעון!!!!

לא סתם שעון, שעון של MICHAEL KORES….שאני מזילה ריר מהקולקציות שלו (שעונים ותיקים). 

DSC08509

השעון מגיע בקופסא כבדה ושווה במיוחד. עם אחריות שאפשר להיכנס איתו למים…. היבואנים בארץ הם PADANI אך ניתן לרכוש באתר http://www.michaelkors.com/
מיקל קורס-קופסאולכבוד האירוע החגיגי הזה, אנסה להסביר איך אני משלבת שעון לבגד. ישנם כ-4 סגנונות לבוש משמעותיים: קלאסי,רומנטי,ספורטיבי ודרמטי. בדרך כלל לכל אחת יש  סגנון לבוש אחד . ולכן גם השעונים שלנו יהיו שייכים לאותו סגנון. ואז ההתאמה קלה מאוד . אני משלבת (בסגנון שלי)לפי צבע הנעליים או צבע הגרביונים או צבע התיק או כל צבע שקיים בבגד . הסגנון שלי הוא סגנון דרמטי.…הכל מוחצן,הכל נוצץ….הכל הרבה והכל בגדול!!! וכך אני גם אוהבת את השעונים שלי.

DSC08492מאוד אוהבת את הצבע הירוק ואת הצבע החום…ובטח שאוהבת נצנצים. אז שעון מזהב-זה אני!!!

DSC08511

אלה השעונים שלי. ברובם אני כבר לא משתמשת…אבל תראו אותו סגנון. מי רוצה?

שעון בסגנון קלאסי יתאים לבנות שמתלבשות קלאסי. כשאני חושבת על מתלבשת קלאסית, אני חושבת על הנסיכה קייט מידלסון, על פוליטיקאיות,עורכות דין..ושעון קלאסי, משהו שיהיה נכון גם בעוד 10 שנים. בדרך כלל מאוד עדין. בעיני שאנל, שאנל,שאנל!!!

fashionistas_16

המתלבשת הכי קלאסית

קלאסי-שאנל

השעון הכי קלאסי

ואם מדברים על רומנטי….מדברים על שמלות,תחרה,ורוד,ילדותי מעט, מה שלי מזכיר את שרה גסיקה פרקר אבל מצאתי גם תמונה של גל גדות מדגמנת לבוש רומנטירומנטית-גסיקה פרקר

גל גדות מראה רומנטי

IMG_6558_b9bbd9a0-5478-4a08-8052-10a237ae73db_grande

שעון רומנטי, במחיר 89 ש”ח.יכול להתאים גם לסגנון STREET STYLE מצאתי באתר שאני מאוד אוהבת…..במחירים מצחיקים ממש!!! http://www.1item.co.il/collections/watch/products/product-4559

הסגנון הספורטיבי הוא הסגנון שרוב האנשים אוהבים.. שבאנגלית נשמע יותר נכון. STREET STYLE כלומר גינסים,טי שרט, הסגנון מדבר על נוחות,נוחות,נוחות!!! מתאימים לסגנון הזה ,שעונים מפלסטיק, שעונים עם רצועות עור, שעונים טרנדים.

בר רפאלי גינס

הבחורה הכי יפה בג’ינס והכי STREET STYLE אז למה שעון זהב? כי הוא משדר יוקרה וסטטוס

ספורטיבי אורבני אייס

ICE-זה שעון מקסים. שמתאים לסגנון הספורטיבי וגם לסגנון הדרמטי 
http://ice-watch.com/

ספורטיבי-סווטש

בחברת סווטש האהובה עלי, ניתן למצוא בקולקציות את כל הסגנונות, את השעון הספציפי הזה הייתי מצרפת לגינס -בטוח. http://www.swatch.com/il_he/home.html

ואם על הסגנון שלי אני רוצה לדבר, אני חייבת להסביר. הסגנון הדרמטי מיוצג בעיקר על ידי “אנשיי השואו” זמרים,אנשי תקשורת,פרסומאים…ואחת הנשים הכי דרמטיות שאני מכירה ואוהבת היא אנה דלו רוסו.

Stella McCartney: Front Row - Paris Fashion Week Womenswear Fall/Winter 2012

שואו,שואו,שואו

ואחת הזמרות הכי דרמטיות שאני מכירה….ומאוד אוהבת שעונים, היא ריהאנה, תמיד מתאימה את השעון לבגד!!!

page

אין ספק שאוהבת שעונים. כל תמונה שחיפשתי באינטרנט מצאתי אותה עם שעון אחר

ולקינוח….הבלוגרית שתמיד נותנת לי השראה

מסתכלת על היד ונהנית מכל רגע (תרתי משמע)!!!!

Leave a Reply

